Sidor

lördag 15 januari 2011

Tf chaffis

Virrar runt lite hit och dit, funkar som chaffis nu i helgen. Livet på "lannet" blir ju mycket enklare om man hjälps åt. Visserligen är det inte min egen pojkspoling som är ute på vift men gamla klasskamraters och vänninors avkommor behöver ju också skjuts. Det gagnar mig så till vida att jag får tillfällig tillgång till bil. Och det tackar jag ju inte nej till. En av de få äkta win-win situationerna jag känner till....och får ta del av. Även om jag har lite skrivarklåda så infinner den rätta inspirationen sig inte. Men den kommer, var så säker på det....

3 kommentarer:

  1. Klart man ska hjälpas åt...man vinner på det i längden...och man behöver ju inte gå längre än till sig själv om man själv skulle behöva hjälp! Jag har inte heller nån inspiration just nu..mest för att nacken värker och då försvinner lustan :D..see ya! Kramen.

    SvaraRadera
  2. Tittar in och säger GRATTIS här med...:D

    SvaraRadera