Sidor

lördag 8 januari 2011

Hej, nu är jag också här!

Jag skulle ju inte flytta mer, sa jag. Men då visste jag inte att mitt cyberhem skulle få så stora problem att det bara blev pannkaka av det. Så nu håller jag på med ett nytt flyttlass. Tack och lov bara virtuellt, den här gången. Få se hur mycket jag tar med mig och hur mycket jag ska kasta. Men jag tar en ska i taget och nu ska jag lägga upp den här sidan så jag trivs med den. Fördelen här är jag redan har kunniga vänner att rådfråga. Detta första inlägg bli inte mycket längre än så här.

3 kommentarer:

  1. Yaay...va kul...har just lurat hit en gammal klasskompis också så jag fixade hennes blogg åt henne. Älskar att designa vettu...så nu har hon bara att börja skriva sina inlägg. Välkommen till kärringhörnan ;D

    SvaraRadera
  2. Du får det att klia i tarmen! Och det är nåt speciellt med en nyfödd så välkommen till världen alla lössläppta tankar!

    Men vad i all världen är Type Pad, Aim och så vidare, hur ska jag nu kunna visa att det är jag som varit här och klottrat? Äh, du kan nog räkna ut det ändå... ;-P

    Men vaff... Blev tvungen skaffa ett Googlekonto för att kunna kommentera! Jösses... Är det ett tecken måntro...

    SvaraRadera
  3. Klart det var ett tecken Jaana...fast det går att kommentera ändå tror jag...eller så beror det på A:s inställningar om vilka som kan kommentera kanske.
    Agneta...receptet ligger i din mail nu..

    SvaraRadera